Back on track!

2008-01-19 @ 20:19:35

Såå, nu börjar huvudvärken släppa, och solen har kommit tillbaka! Sååå underbart! Jag ligger i en solstol på våran framsida och bara njuter! Nån som e lite avis? :P Nä, nu va ja elak, inte så snällt!
D blev en lyckad kväll igår, även denna gång på Inkahoots, bra ställe, lr bra musik iaf :) och amerikanarna vet hur man shakar loss iaf, gäller att hänga me i deras tempo! Skönt gäng jag har hamnat me, har kommit in riktigt bra  tycker jag, alla e såå snälla o hjälpsamma :) Nu e d bara språket kvar, men jag gör framsteg varje dag ;) fan d handlar bara om att våga! Jag fattar ju allt va alla säger, tror jag iaf ;)
Tänkte snart gå bort till parkeringen och ta kort på Margareta! Så heter nämligen våran bil ;) Ett passande namn tyckte vi, me tanke på att både jag o Malin heter d i andra namn (ja vet, kul va att jag har hittat en kompis me samma gräsliga mellannamn :P sorry, men d e ju inte så fint) o så drinken förstås, stavas ju inte likadant, o så pizzan, så man ska inte uttala Margareta på svenska, utan på engelska ;) D e namnet på våran bil! Margarita kanske man ska skriva då ;)
   Åååå solen e ju bara för underbar, kom hit allihopa som e trötta på gråa, trista, regniga Sverige! Jag måste nästan flytta hit, d e ju inte ens värt att bo i Sverige på vintern, man blir ju bara deprimerad! Bättre att vara i solen där man kan må bra :) Men jag älskar sverige på sommaren, så jag kan gärna komma hem då :)
På måndag har jag varit här i 2 veckor! Då va d bara 4 månader & 1 v kvar! Oj, ganska mkt, känns fortfarande som jag e på semester här! Men tror inte att jag har glömt er därhemma, jag tänker på e varje dag! 
    Vi ska spela golf idag, vet inte vilken bana än, vi kanske provar nån ny, lr så blir d Indian Hills, helt ok! Återstår att se :) 
Nä, nu ska jag fortsätta lapa sooooool ;)

Ha en mysig kväll allihopa! Så ska jag försöka göra min dag till en bra dag! Carpe diem!  

Kommentarer

Postat av: Milla <3

Ååå vill oxå ha soool :(
Här hemma har vi världens oväder, blåser storm.. :(
Saaaknar dej massoor!!

Puusss min ängel

Postat av: Uffe o mamma

Hej Caroline liten o fin. Vi har också spelat golf så det är inte bara ni over there som gör det, vi har spelat 4 ggr senast idag 21 jan. Jag hade dock varken shorts eller kjol. Det var överdragsbyxor och vindjackor och dubbla vantar som gällde ca 3 grader men ingen blåst så det var ok. Klara o Moa var här i helgen så vi matade de feta fåglarna vid Lötsjön igår. Klara har ritat till dej för att du ska ha något att sätta på väggen, skickar teckningarna. Du är Klaras och Moas storasyster nu och Madde är också deras storasyster och Annika med och Lars-göran storebror, det har Klara som önskemål. Imorgon ska det bli 0 gr till -3 gr så då blir det ingen golf. Vi älskar dej gumman, ha det bra och var rädd om dej och Margareta hon var fin kör försiktigt. Hälsa dina nyfunna vänner. Uffe och mamma. Ps. Annika fyller år idag 39 Ds.

Postat av: Carro

Heeeej Mamma & Uffe, åå fint skrivet :)
Men jag e inte så liten, jag e längre än alla här :P haha nästan iaf, men jag e mindre på bredden :P
Aaa jag förstår att ni spelar, ni e ju tokiga :P
Ååå va gulligt av tjejerna, hälsa o krama dom så mkt från mig :)
Usch vädret låter inge vidare hemma, kom hit istället :) Fast idag va d inte så skönt, regn o mulet! Men men, d blir snart varmt igen :)
Jag har ringt Ankan idag ;)
Jag ska hälsa här, dome
såå gulliga här!
Älskar er oxå, MASSSSSOR! Kraaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback