Uppdatering :)

2010-02-16 @ 09:19:38

16 feb
Kunde inte hålla mig, blev svenska meatballs med mashed potatis till lunch on Peters pub :)

15 feb
Elefantridning idag! Riktigt kul, men bäst av allt var nog att se Rasmus skräckslagen :) 1 vecka kvar av denna underbara semester! Nu dags for middag on the beach! ♥ ♥ ♥

Ny uppdatering!

2010-02-13 @ 15:25:51

Efter 3 fantastiska dagar on Koh Tao, tog vi the boat over till Koh Phangan! Fotmassage, pedikyr & BBQ on the beach och en Chang i handen njuter jag som never before! Best of all, Westlife i bakgrunden ;) ☼ ☼ ☼ Det goes well now! Med stavningen too =)

Updates =)

2010-02-10 @ 09:39:29

Onsdag 10/2
En tripp upp till apberget där vi matade 1oo-tals söta små apor =) Sen strandpromenaden till stan där vi åt underbart god sushi! Nu pressar vi vid poolkanten innan middagen, för att sedan åka buss & båt till Koh Tao! Snart i paradiset ☼ ☼ ☼

Tisdag 9/2
Ännu en fantastisk dag i Hua Hin! 18 hål på Banyan, lunch och sightseeing i stan, rosa bubbel i Singha valley, sedan en underbar middag på stranden ☼ ☼ ☼

Måndag 8/2
Nattmarknad & middag på Kim's Kitchen! Nu sovdags så vi orkar med en runda på Banyan imorgon! Underbara värme, underbara soool ☼ ☼ ☼

På plats i Thailand =) Kunde inte ha det mycket bättre än såhär, och det här är bara början =) Snart dags för resans första middag!

Första dagarna på vår underbara semester!
Ikväll bär det som sagt av ut till paradistet, Koh Tao, där kommer vi inte ha internet hemma, så förväntar er inte alltför många inlägg! Ville bara meddela att vi har det toppen, kunde inte vara mycket bättre än såhär =)

Framme =)

2010-02-08 @ 16:51:40

För er som inte använder facebook tänkte jag skriva ett litet inlägg här också om att vi är framme i underbara Thailand. Resan hit gick bra, men sista biten med taxi var en sjukt jobbig resa, åksjuk som jag är =) Men vad gör det när man kommer fram till sol & värme! Lovley! Idag och imorgon sover vi hos Rasmus syster i Hua Hin innan vi ger oss av till öarna! Idag låg vi vid poolen på dan, tog en tupplur på eftermiddagen för att sedan åka in till Hua Hin och äta middag samt gå på nattmarknad. Fyndade en hel del redan första dagen, bl.a. en sarong, en sjal, ett par skor, solglasögon och lite armband =) Väl hemma igen tog vi en cider på uteplatsen iklädd min nya rosablommiga sarong, man kan ha det värre än så här vill jag lova ;P Har inte mkt att klaga på just nu, njuter av varje sekund!
Imorn är det dags för den första & enda golfrundan på resan, Banyan resort & golf, ska bli grymt kul! Så nu tänkte vi krypa ner i sängen så vi ät utvilade till en heldag i solen!
När vi bor hos Peter & Ellinor har vi tillgång till internet, därför passar jag på att uppdatera er om att allt är toppen!
Ha det så bra nu där hemma, så lovar jag att sola åt er med ;)

Hej då Sverige!

2010-02-07 @ 00:37:40

Hej då Sverige & all snö! Nu bär det av till värmen! Eller snart iaf, lite sömn på det här, sen åker vi till Arlanda! Nu börjar det faktiskt gå upp för mig att jag har semester och ska få åka till värmen, men jag tror jag förstår d fullt ut när jag väl stiger på planet =)
Allt är packat, Börjis lämnad hos extramatte & läget under kontroll! Nu ska jag bara njuta 2 veckor framåt!
Ville bara säga hej då kära familj och vänner! Jag ska försöka använda mobil & datorer så lite som möjligt, så hoppas inte för mkt på alltför många blogginlägg, men var beredda på en heeel del underbara semesterbilder när vi är tillbaka ;) Ha det bra nu era stackare som måste vara kvar i kalla Sverige, jag ska försöka lapa lite sol åt er me!!! =) Massa kärlek från mig ♥ ♥ ♥

Juste, Happy Valentine om vi inte hörs på Alla ♥- dag! Är överlycklig att vi får fira det i Thailand! Ge varandra extra mycket kärlek då!!!

"Att älska är ingenting, att vara älskad är någonting, att älska och vara älskad är allting"

Skidåkning i Flottsbro =)

2010-02-05 @ 13:45:21

Igår va vi ett gäng som åkte skidor & snowboard i Flottsbro! Riktigt kul måste jag säga! Lite ovant, har inte stått på ett par skidor på flera år! Jag gjorde inte ens illa mig, kors i taket! Bara lite träningsvärk =)

Rasmus i backen =)

Vad är det frågan om!?

2010-02-04 @ 11:03:55

Hur mycket snö kan det komma en och samma vinter?? Det är ju helt sjuuukt! Vi är snart insnöade =) Det är iofs ganska mysigt, så länge jag får va inne! Men middagar på balkongen känns rätt låååååång borta!

Vår balkong!

Halva fönstret är insnöat!

Rekordmycket snö i Söderby!

Kan inte göra annat än att längta ♥

2010-02-01 @ 09:58:33

Nu är det nära, på söndag denna vecka bär det av! Jag & min älskling, 16 dagar i paradiset =) Ååå det ska bli såå skönt! Inga måsten, inget jobb, ingen mobil, ingen dator! Bara njuta av varandra & tillvaron! Och SOLEN, jag ska få se solen och känna värmen! Ni anar inte vad trött jag e på denna kyla! Visst är jag dum som tjatar om vår resa, men ni slipper mig i 2 veckor fr.o.m söndag! För att sedan behöva titta på alla semesterbilder jag lägger upp när vi e hemma igen ;)
Har letat fram 3 bilder på öarna vi ska till! Om det är så här sjukt vackert som på bilderna är det tveksamt om jag överhuvudtaget kommer hem igen =) Titta & dröm er bort, det gör jag!