Framme =)

2010-02-08 @ 16:51:40

För er som inte använder facebook tänkte jag skriva ett litet inlägg här också om att vi är framme i underbara Thailand. Resan hit gick bra, men sista biten med taxi var en sjukt jobbig resa, åksjuk som jag är =) Men vad gör det när man kommer fram till sol & värme! Lovley! Idag och imorgon sover vi hos Rasmus syster i Hua Hin innan vi ger oss av till öarna! Idag låg vi vid poolen på dan, tog en tupplur på eftermiddagen för att sedan åka in till Hua Hin och äta middag samt gå på nattmarknad. Fyndade en hel del redan första dagen, bl.a. en sarong, en sjal, ett par skor, solglasögon och lite armband =) Väl hemma igen tog vi en cider på uteplatsen iklädd min nya rosablommiga sarong, man kan ha det värre än så här vill jag lova ;P Har inte mkt att klaga på just nu, njuter av varje sekund!
Imorn är det dags för den första & enda golfrundan på resan, Banyan resort & golf, ska bli grymt kul! Så nu tänkte vi krypa ner i sängen så vi ät utvilade till en heldag i solen!
När vi bor hos Peter & Ellinor har vi tillgång till internet, därför passar jag på att uppdatera er om att allt är toppen!
Ha det så bra nu där hemma, så lovar jag att sola åt er med ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback