Hej då Sverige!

2010-02-07 @ 00:37:40

Hej då Sverige & all snö! Nu bär det av till värmen! Eller snart iaf, lite sömn på det här, sen åker vi till Arlanda! Nu börjar det faktiskt gå upp för mig att jag har semester och ska få åka till värmen, men jag tror jag förstår d fullt ut när jag väl stiger på planet =)
Allt är packat, Börjis lämnad hos extramatte & läget under kontroll! Nu ska jag bara njuta 2 veckor framåt!
Ville bara säga hej då kära familj och vänner! Jag ska försöka använda mobil & datorer så lite som möjligt, så hoppas inte för mkt på alltför många blogginlägg, men var beredda på en heeel del underbara semesterbilder när vi är tillbaka ;) Ha det bra nu era stackare som måste vara kvar i kalla Sverige, jag ska försöka lapa lite sol åt er me!!! =) Massa kärlek från mig ♥ ♥ ♥

Juste, Happy Valentine om vi inte hörs på Alla ♥- dag! Är överlycklig att vi får fira det i Thailand! Ge varandra extra mycket kärlek då!!!

"Att älska är ingenting, att vara älskad är någonting, att älska och vara älskad är allting"

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback