Kan inte göra annat än att längta ♥

2010-02-01 @ 09:58:33

Nu är det nära, på söndag denna vecka bär det av! Jag & min älskling, 16 dagar i paradiset =) Ååå det ska bli såå skönt! Inga måsten, inget jobb, ingen mobil, ingen dator! Bara njuta av varandra & tillvaron! Och SOLEN, jag ska få se solen och känna värmen! Ni anar inte vad trött jag e på denna kyla! Visst är jag dum som tjatar om vår resa, men ni slipper mig i 2 veckor fr.o.m söndag! För att sedan behöva titta på alla semesterbilder jag lägger upp när vi e hemma igen ;) 
Har letat fram 3 bilder på öarna vi ska till! Om det är så här sjukt vackert som på bilderna är det tveksamt om jag överhuvudtaget kommer hem igen =) Titta & dröm er bort, det gör jag!

Koh Tao
hotel
Koh phangan
hotel
Koh Samui
hotel

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej gullungar, alla 3. Akta er för maneterna dom är jättegiftiga man pallar inte för deras gift så var försiktiga, fråga lokalbefolkningen dom brukar ha koll om det finns maneter. Giftet kan döda 60 pers på 3 min. Längtar också till värmen. Pussar o kramar mamma o pappa Uffe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback