Äntligen =)

2010-07-14 @ 09:47:44

Stackars lilla blogg, ligger här helt övergiven! =) Kom knappt ihåg mitt lösenord när jag skulle logga in! Inte bra! ;) Kollade in statistiken, och ser att det är några tapra själar som fortfarande loggar in här och undrar vad jag har för mig, KUL =) Så för er skull ska jag allt ta och skriva ett inlägg ;)
Vad ska jag börja någonstans da!? Halva sommaren har ju redan gått, och ett och annat har jag faktiskt hunnit med sen sist!

Midsommar på västkusten bl.a.! Sååå himla underbart! Vilkert vackert ställe! Rasmus familj har landställe där, på en helt fantastiskt tomt, med underbar utsikt! Nedan kommer lite bilder så får ni se hur bra vi hade d =)

Stugan på västkusten


Mys i Melvins vindskydd =)

Bästa svärfar & jag

Utflykt till Fjällbacka

Grabbarna i tältet ;)

Finaste ♥


Sann gjädje efter seger i 5-kampen =)


Fjällbacka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback