Jahapp, då va man 24 år da =)

2010-07-19 @ 13:55:16

Jaa, den 16 juli var det min födelsedag! Inte bara min, syrran fyllde 26 år och systerdotter Rebecka fyllde 15. Grattis till Oss! Mamma fyllde även hon den 17:e, GRATTIS!

Tack för all uppvaktning nära & kära, alltid lika kul att fylla år ;) 

Här får jag mitt första paket =) En ny dator från min älskling!!! Wiiieeeee! Tack min prins ♥ ♥

Världens bästa svärmor bakade en massa till min dag! Tack Karin ♥ ♥

Fick ett halsband skickat från USA! Egendesign av systeryster! Tack Madde ♥ ♥
c r b = Carro, Rasmus, Börje =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hörru mammas kråka! Datorn du fick av Rasmus går inte den att använda????? Du har ju bloggtorka du med liksom syrran i USA. Kramar o pussar mamma o pappa Uffe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback