Saknar dig Zeke! ♥ ♥ ♥

2010-03-11 @ 12:50:39

Zeke min älsklingsplutt! Åå vad jag saknar dig! Det är över 1 år sen jag träffade dig sist, usch så hemskt!! Det sista jag gjorde var att lämna dig i en bur på Arlanda också, fruktansvärt! Vill mysa med dig, klia dig på magen när du skjunker ner och lägger dig på rygg! Vet att du har det riktigt bra hos Madde & Hempa i USA, men det är ändå tomt utan dig! Träffade inte dig dagligen i Sverige heller, men några ggr i månaden fick man iaf gosa med dig! Hoppas vi ses snart igen, väldens finaste Zeke ♥ ♥ ♥














Här vet jag att du tänker på mig ♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥

Kommentarer

Postat av: Marianne

Yes, I miss you too Zeke!!!!!!!



Tror att han nu är tvåspråkig efter ett år i USA.



KRAM KRAM/ Marianne

Postat av: Zoe

Åhh, vilken vad Zeke är gullig! Hoppas att ni träffas snart igen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback